v1
v2
v2
v2
v2
v2

Metalinės gofruotos surenkamos konstrukcijosSUPERCOR®

SUPERCOR®  gamybos procesas susideda iš plokščių, metalinių lakštų formavimo į gofruotus ir valcuotus lakštus, kurie vėliau cinkuojami karštu būdu. Papildomai šie lakštai gali būti padengti epoksidine danga. Visi šie procesai vykdomi dengtose patalpose.

SUPERCOR®  gamybai, laikantis LST EN 10149-2 arba LST EN 10025-2 standartų, naudojamas S315 MC klasės plienas. Šio plieno takumo riba yra 315 MPa.

SUPERCOR®  lakšto skerspjūvio parametrai

Lakšto storis, mm Skerspjūvio plotas, mm2/mm Inercijos momentas, mm4/mm Atsparumo momentas, mm3/mm
5,5 6,968 17 141,15 235,62
7,0 8,867 21 897,45 297,92

Lakšto storis parenkamas skaičiavimais atsižvelgiant į konstrukcijos skerpjūvį, angos plotį, užpylimo aukštį, laikinas apkrovas. Gaminant pagal užsakymą galimos ir kitos konfigūracijos. Detalesnėms konsultacijoms prašome kreiptis į UAB „Viacon Baltic” specialistus.

Skaičiuojant SUPERCOR®   konstrukcijas naudojamos kelių ir geležinkelių apkrovos pagal EUROCODE EN 1991-2 arba vietinius standartus.

Antikorozinė apsauga
Cinko dangos storis

Charakteristikos plieno lakštams Standarto LST EN 1461 reikalavimai
Minimalus vietinis
cinko dangos storis (µm)
Minimalus vidutinis
cinko dangos storis (µm)
≥6 mm 70 85
≥3 mm iki <6 mm 55 70
≥1,5 mm iki <3 mm 45 55
Varžtams, veržlėms, ankeriniams varžtams 40 50

Plieno gaminius dengiant antikorozine danga juos pamerkiant ir karštai cinkuojant gaunama ilgaamžė antikorozinė apsauga. Šios dangos kombinacija su papildoma epoksidine danga – tai ViaCoat sistema atitinkanti LST EN ISO 12944-5 standartą.

Dažniausiai naudojama epoksidinė danga, tačiau paviršiai veikiami UV spindulių papildomai gali būti padengti viršutiniu poliuretano dangos sluoksniu.

Standartinis epoksidinės dangos storis yra 80÷200 μm, jis gali būti didinamas siekiant suteikti metalinei konstrukcijai didesnį ilgaamžiškumą. Sukibimui tarp epoksidinės dangos ir cinkuoto plieno pagerinti paviršiai yra pašiaušiami smėliuojant. Reikalaujama minimali sukibimo jėga tarp cinkuoto paviršiaus ir epoksidinės dangos yra 4 MPa – kontroliuojama atplėšimo testu pagal LST EN ISO 4624 standartą.

Dažoma dažykloje laikantis griežto technologinio režimo, garantuojančio ilgalaikę antikorozinę apsaugą.

Varžtai, veržlės, ankeriniai varžtai.

  • Gofruoti lakštai tarpusavyje jungiami M20 8.8 klasės varžtais.
  • Varžtų ilgis parenkamas atitinkamai lakštų storiui, jungiamų lakštų kiekiui ir sujungimo tipui. Yra du varžtų galvučių tipai – ovalios ir kūginės.
  • Varžtų ilgiai – 50mm, 63mm, 70mm.
  • 20 mm skersmens varžtai ir veržlės atitinka LST EN ISO 898-1 ir LST EN 20898-2 standartų reikalavimus.
  • 20 mm skersmens ir 225 mm ar 365 mm ilgio plieniniai ankeriniai varžtai atitinka LST EN 10025-2 standarto reikalavimus.
  • Pamatų įdėtinės detalės – metaliniai loviai, kurių matmenys 157 x 190 x 38 x 5 atitinka standarto LST EN 10025-2 reikalavimus.

Visos išvardintos jungiamosios detalės yra tiekiamos kartu su gofruotais lakštais ir yra SUPERCOR®   konstrukcijos dalys.

Konstrukcijos posūkio kampas pagal kelio ašį
Minimalus leistinas posūkio pagal kelio ašį kampas yra 55°. Esant  šiam kampui rekomenduotina projektuoti betoninius pralaidų galų apvadus. Jiems pritvirtinti prie SUPERCOR®  konstrukcijos naudojamas specialus armatūros karkasas. Dėl rekomendacijų prašome kreiptis į UAB „Viacon Baltic“ specialistus.

Papildomi standumo lakštai
Papildomi standumo lakštai projektuojami, kai konstrukcijos standumo galimybės yra viršytos. Jie naudojami bet kokio skerspjūvio konstrukcijoms.

Galimi išdėstymo variantai

Skersai konstrukcijos:

  • Ant konstrukcijos viršutinės dalies
  • Per visą konstrukcijos perimetrą

Išilgai konstrukcijos:

  • Ištisai per visą konstrukcijos ilgį
  • Tarpais kas 762 mm, 1143 mm, 1524 mm

Siekiant dar padidinti konstrukcijos laikomąją galią, tarpai tarp papildomų standumo lakštų ir pagrindinių lakštų gali būti užbetonuoti (C25/30 klasės betonu). Toks sprendimas gali būti būtinas didelės angos konstrukcijoms. Papildomi standumo lakštai leidžia padidinti arkinio skerspjūvio konstrukcijų skerspjūvio plotą, tuo sumažinant įtempimus konstrukcijos sienelėse. Dėžinio skerspjūvio  konstrukcijose jie leidžia padidinti konstrukcijos standumą.

Privalumai:

  • paprastas projektavimas parenkant standartinius gaminius;
  • didesnė laikomoji galia;
  • ekonomiškumas;
  • paprastas ir greitas surinkimas;
  • galimybė montuoti neigiamose temperatūrose;
  • galimybė montuoti nestabdant transporto eismo;
  • galimybė statybvietėje montuoti iš anksto surinktus fragmentus;
  • dėl nedidelio jų svorio lengvai gabenamos į sunkiai pasiekiamas ar nutolusias vietoves;
  • mažos laiko ir finansų sąnaudos.

Panaudojimo sritys:

  • inžinerinių statinių statyba virš kelių, geležinkelių ar po jais:
    – pralaidos;
    – tiltai;
    – viadukai;
    – tuneliai;
    – požeminiai praėjimai;
    – ekologinės perėjos gyvūnams;
    – angarai;
    – stoginės;
    – sandėliai;
    – transporterio linijų uždangos / kevalai;
    – vamzdynų uždangos / kevalai.
  • senų gelžbetoninių ar mūrinių pralaidų remontas, naują konstrukciją įtraukiant į seną pralaidą, o tarpą užpildant betonu (remonto metu nestabdomas transporto eismas, neardoma kelio sankasa);
  • gyvūnų praginos.

Gofro bangos matmenys_SuperCor

Papildoma informacija buklete:

SuperCor_bukletas